keskiviikko 18. syyskuuta 2019

Bird's Feeding, lintujen ruokinta



Tämä lintulauta on valmistettu leveästä kuusilaudasta, reunat viimeistelemättömät, joten niistä tuli kauniit nurkat ja räystään reunat. Seinien alaosassa on aukot mistä jyvät valuvat lintujen syötäväksi.

This birdboard is made of a wide spruce board, the edges are unfinished, so they became beautiful corners and cornice edges. There are openings at the bottom of the walls where the grains are flowing for birds to eat.




Tässä olen käyttänyt samaa lautaa, mutta seinät  olen peittänyt laminoiduilla valokuvilla. Valokuvasin tätä tarkoitusta varten kotimme ulkoseiniä ja ikkunoita. Mielestäni älykäs idea, hahaa.

Here I have used the same board, but  walls are covered with laminated photos. For this purpose, I photographed the exterior walls and windows of our home. I think it's a smart idea, haha.




In doing this, I let my imagination fly high. I think this is cute. I've also used this as an Christmas ornament.

Tätä tehdessäni päästin mielikuvitukseni lentoon korkealle. mielestäni tämä on soma. Olen käyttänyt tätä myös Joulu koristeena.


7 kommenttia: